مهاجرت کاری

ویزای کار آلمان (سری برنامه رادیو مهاجرت اپیزود پنجم)

کوچ رادیو مرداد ۷, ۱۳۹۹ 287


پس زمینه
share close

برنامه سازان

نویسنده: فرشاد شهری، شهریار جوهری، کارگردان: فرشاد شهری، گویندگان: مجتبی شکوهی راد، سعید احمدی، فرشاد شهری

مهاجرت کاری، پس از مهاجرت برای امنیت، بزرگ‌ترین دلیل جابه‌جایی انسان‌ها در طول تاریخ بوده است. کار به عنوان سنگ بنای ایجاد زندگی هدفمند و رفاه‌محور، نه فقط بین کشورها که در هر کشوری و بین شهرها هم در جریان است. بزرگ‌ترین حجم مهاجرت کاری را احتمالاً مهاجرت از روستا به شهر قلمداد کنیم.

مهاجرت برای کار همچنین در بین کشورها نیز مرسوم است. مهاجرت کاری فقط از کشورهای درحال‌توسعه به کشورهای توسعه‌یافته نیست. در بسیاری از اوقات سر ریز نیروی کار یک کشور پیشرفته به یک کشور غیر پیشرفته نیز دیده شده است.اخذ ویزای کار، یکی از ارزان‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌های مهاجرت قلمداد می‌شود، هرچند که قوانین مخصوص به خود را دارد و همانند روش‌های اثبات تمکن مالی و خرید ملک، صرفاً با داشتن پول آن را به دست نخواهید آورد.

ویزای کار آلمان (سری برنامه رادیو مهاجرت اپیزود پنجم)
ویزای کار آلمان (سری برنامه رادیو مهاجرت اپیزود پنجم)

آیا می دانید ویزای کار، ویزای تحصیلی و ثبت شرکت آلمان پل ورودی شما برای ورود به کشور آلمان است !

بدلیل نرخ اشتغال بالا و طبعا نیاز به نیروی متخصص/ دولت فدرال آلمان برای جبران این کسری برنامه­ ای  را  برای جذب نیروی کار ترتیب داده و بدون شک ویزای کار آلمان از جذابترین انتخاب ها برای کسانی قلمداد میشود که علاقه­ مند به حضور و کار در اروپا هستند.

و اگر رشته ی تحصیلی و تجربه ی کاری شما مطابق با لیست مشاغل اعلامی این کشور باشه شما قابلیت دریافت ویزای کار آلمان­ را دارید.

برنامه بعدی رادیو مهاجرت را در تاریخ بیست و هشتم مرداد ماه هزار و سیصد و نود و نه با موضوع درباره اخذ اقامت انگلیس از طریق ویزای نمایندگی بشنوید…

گالری

تگ گذاری شده با, , , , , , , , , , , , , .

Rate it
مطلب قبلی
ویزای انگلیس(سری برنامه رادیو مهاجرت اپیزود چهارم)
رادیو مهاجرت
close
  • 285

سفر و ویزا

ویزای توریستی انگلیس (سری برنامه رادیو مهاجرت اپیزود چهارم)

کوچ رادیو تیر ۲۴, ۱۳۹۹

برنامه سازان نویسنده: فرشاد شهری، کارگردان: فرشاد شهری، گویندگان: مجتبا شکوهی راد، فرشاد شهری، هدیه علینژاد انگلستان یکی از جذاب‌ترین مقاصد اروپایی برای مسافرت می‌باشد که با وجود تاریخچه غنی […]

نمایش بیشتر trending_flat

نظرات ارسال شده (0)

نظر خود را اینجا وارد کنید...

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود لطفا وارد نمایید.