مهاجرت کارآفرینی

سیر تا پیاز استارتاپ ویزا (سری برنامه رادیو مهاجرت اپیزود سوم)

کوچ رادیو تیر ۹, ۱۳۹۹ 350


پس زمینه
share close

برنامه سازان

نویسنده: فرشاد شهری، کارگردان: فرشاد شهری، گویندگان: مجتبی شکوهی راد، فرشاد شهری

کشورهای مهاجرپذیر براساس شرایط متقاضیان مهاجرت، راه‌های متفاوتی را پیش پای آن‌ها قرار داده‌اند. یکی از این راه‌ها که البته مدت زمانی زیادی از شکل‌گیری آن نمی‌گذرد،‌ سری استارت آپ ویزاها هستند. بدیهی است که قشر هدف در این روش افراد با استعداد و با توانمندی‌های مربوط به پایه‌گذاری یک کسب‌وکار ریسک‌پذیر هستند که قصد دارند یک اکوسیستم بهتر را برای راه‌اندازی و یا توسعه کاری که هم‌اکنون دارند انتخاب کنند. در حقیقت کشور مقصد در این روش قصد دارد با ارائه امکانات و زیرساخت مناسب، موفق به جذب پدیده‌های دنیای نوآوری شود. در این چهارچوب، نتایج حاصل‌شده برای کارآفرینِ نوآور و کشور مقصد توأمان مثبت و جذاب است، بازی دو سر برد.

سیر تا پیاز استارتاپ ویزا (سری برنامه رادیو مهاجرت اپیزود سوم)

اسمارت آپ ویزا، شکل یافته از تعدادی از فعالان اکوسیستم کارآفرینی ایران است که در سالهای اخیر با نگاه توسعه محور، به رشد و نفوذ در بازارهای جهانی اندیشیده و گام هایی را در این خصوص برداشته اند. ما نه فقط در مسیر رفتن که در فرآیند شکل گیری و توسعه ایده های شما همفکر، همراه و همدل باقی خواهیم ماند. ما با تاسیس دفاتر اروپایی و ایجاد ارتباط با اجزای اکوسیستم های برتر جهان، در صدد همیاری جهت به دست آوردن سهم ایران از این زیست بوم بزرگ هستیم.

WWW.SMARTUPVISA.COM

پادکست بعدی برنامه رادیو مهاجرت را از کوچ رادیو، در تاریخ بیست و پنجم تیر نود و نه با موضوع درباره ویزای انگلیس بشنوید…

گالری

تگ گذاری شده با, , , , , , , , , .

Rate it
بخش قبلی
ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی(اپیزود دوم)
رادیو مهاجرت
close
  • 1278
  • 1

مهاجرت خود اشتغالی

ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی (سری برنامه رادیو مهاجرت اپیزود دوم)

کوچ رادیو خرداد ۲۲, ۱۳۹۹

برنامه سازان نویسنده: فرشاد شهری، کارگردان: فرشاد شهری، گویندگان: مجتبا شکوهی راد، سعید احمدی، فرشاد شهری در سال ۲۰۱۳ این کشور رتبه یک را میان کشورهای CCE برای شفافیت کسب‌وکار […]

نمایش بیشتر trending_flat

نظرات ارسال شده (0)

نظر خود را اینجا وارد کنید...

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود لطفا وارد نمایید.