مهارت های کسب و کار

افتتاح حساب بانکی در اروپا (اپیزود سوم)

کوچ رادیو شهریور ۴, ۱۳۹۹ 775


پس زمینه
share close

برنامه سازان

نویسنده: شهریار جوهری، کارگردان: فرشاد شهری، گوینده: سعید احمدی

اگر شما جز بازرگانانی که در فعالیت‌های وارداتی دخیل هستند و قابلیت پرداخت هزینه را به صورت مستقیم ندارند. (در خیلی از اوقات به علت استفاده از صرافی‌ها و شرکت‌های اماراتی سرمایه خود را نیز از دست داده‌اند.)
صادرکنندگانی که قابلیت دریافت مستقیم پول خود را ندارند، و در بسیاری از اوقات مشتریان خود را از دست داده و یا با نقصان در دریافت سرمایه خود روبه‌رو می‌شوند.
فعالان عرصه IT که به صورت فریلسنر و یا شرکتی برای مشتریان خارج از ایران قابلیت انجام کار دارند، اما به علت عدم امکان دریافت پول، از این مهم محروم هستند.
خانواده‌هایی که برای انتقال پول به فرزندان و یا دیگر اعضای خانواده هر بار مجبور به پرداخت درصد و کمیسیون به صرافی‌ها هستند. (که همین انتقال پول از مجاری غیرمشخص، منجر به بلاک شدن حساب فرزندانشان گردیده است.)
و بسیاری دیگر از اقشار مردم… هستید می توانید افتتاح حساب بین المللی را انجام دهید.

افتتاح حساب بانکی بین المللی (اپیزود سوم)

جهت کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات افتتاح حساب بانکی تضمینی پرتغال و انگلیس مقاله افتتاح حساب بین المللی را مطالعه یا از طریق تکمیل فرم ارزیابی مهاجرت رایگان و یا با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۵۰۰۶۰۰۵۵۹۴ با مشاورین آژانس ۳۶۰ درجه چهره نگار در ارتباط باشید.

به نتیجه رساندن بیش از ۱۳۰ پروژه افتتاح حساب در سه سال اخیر، همراهی متقاضی در تمامی مراحل مربوط به افتتاح حساب و همکاری با بانک تا زمان افتتاح حساب و تحویل کارت، پاسخگویی دقیق به تمامی سوالات و ابهامات مشتریان و به عهده گرفتن نمایندگی مالیاتی مشتری به صورت رایگان تا پایان اولین سال میلادی چند دلیلی است تا این روش ۱۰۰% تضمینی را با افتخار به متقاضیان معرفی کنیم.

گالری

تگ گذاری شده با, , , , , , , , , , , , , .

Rate it
مطلب قبلی
چطور بیزینس پلن بنویسیم
کار و کسب
close
  • 257

مهارت های کسب و کار

چگونه بیزنس پلن بنویسیم

کوچ رادیو مرداد ۱, ۱۳۹۹

برنامه سازان نویسنده: حسن ربیعی نیا، کارگردان: فرشاد شهری، گوینده: حسن ربیعی نیا، مهرداد مسینان بیزینس‌پلن به سندی راهنما و نقشه مانند گفته می شود که در آن شرح یک […]

نمایش بیشتر trending_flat

نظرات ارسال شده (0)

نظر خود را اینجا وارد کنید...

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود لطفا وارد نمایید.