مهاجرت کاری

مهاجرت به کانادا (سری برنامه رادیو مهاجرت اپیزود هفتم)

کوچ رادیو شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ 509 1 5


پس زمینه
share close

نویسنده: فرشاد شهری، کارگردان: فرشاد شهری، گویندگان: محمد کرکی، مجتبا شکوهی راد، مهرداد مسینان

کانادا با مساحتی حدود ۱۰ میلیون متر مربع و با ۳۵ میلیون جمعیت، از ظرفیت پذیرش برای پذیرش مهاجران و افراد متخصص و یا دانشجویان بین المللی برخوردار است، کانادا به واسطه بیش از ۲۰۰ فرهنگ مختلف، کشوری چند فرهنگی محسوب می شود.

مهاجرت به کانادا (سری برنامه رادیو مهاجرت اپیزود هفتم)

مهاجرت به یک کشور جدید، حتی در فرهنگی مانند کانادا که از مهاجران استقبال می کند، اقدامی بزرگ است. شما تمام زندگی خود را برمی دارید و خانه جدیدی را در مکانی می سازید که آداب و رسوم مختلفی داشته و حتی ممکن است به زبان دیگری صحبت کنند. هرچه در طول این فرآیند، حمایت بیشتری داشته باشید، روند ساده‌تر و روان‌تر خواهد بود. این‌ها مواردی هستند که تمام افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند یا به تازگی وارد این کشور شده‌اند، باید بدانند.

برای شروع کدام شهر کانادا را برای زندگی انتخاب کنیم، این سؤالی است که ما هر روز در آژانس ۳۶۰ درجه چهره نگار به آن پاسخ می‌دهیم. چه از سوی کسانی که از طریق اکسپرس ‌انتری اقامت کانادا را دریافت می‌کنند و چه کسانی که از طریق تحصیل فرزندانشان عازم کانادا هستند.

گالری

تگ گذاری شده با, , , , , , , , , , , , , , .

Rate it
مطلب قبلی
رادیو مهاجرت
close
  • 632

مهاجرت خود اشتغالی

تمکن مالی پرتغال

کوچ رادیو شهریور ۱۳, ۱۳۹۹

برنامه سازان نویسنده: فرشاد شهری، کارگردان: فرشاد شهری، گویندگان: مهرداد مسینان، هدیه علینژاد، فرشاد شهری الگوی تمکن مالی برای اخذ اقامت از حدود یک دهه پیش و مشخصا در برخی […]

نمایش بیشتر trending_flat

نظرات ارسال شده (0)

نظر خود را اینجا وارد کنید...

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود لطفا وارد نمایید.