مهاجرت تحصیلی

تحصیل رایگان در ترکیه (سری برنامه رادیو مهاجرت اپیزود دهم)

کوچ رادیو آبان ۱۴, ۱۳۹۹ 213 5


پس زمینه
share close

برنامه سازان

نویسنده: فرشاد شهری، کارگردان: فرشاد شهری، گویندگان: فرشاد شهری، شیما روحی

در رتبه بندی اخیر سایت QS، تعداد ۹ دانشگاه ترکیه در رتبه ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارد که این مساله نشان دهنده کیفیت آموزشی و تلاش برای رقابت با دانشگاه های مطرح جهانی است. دولت ترکیه در برنامه ریزی تحول و توسعه خود اهمیت زیادی در بخش آموزش و پژوهش قائل شده که یکی از نشانه های آن، افزایش کیفیت دانشگاه ها و پدیدار شدن دانشگاه های خصوصی است. دانشگاه های ترکیه، برنامه های مختلفی جهت تبادل دانشجو با دانشگاه های اروپایی طراحی نموده اند تا از این طریق، علاوه بر بالا بردن سطح آموزش، به بالا بردن تجربیات دانشجویان در کشورهای دیگر نیز دست یابند. به دلیل سطح آموزشی بالا در این دانشگاه ها، عموما مدارک اخذ شده بی نیاز از ارزشیابی و معادل سازی در ایران است.

تحصیل رایگان در ترکیه (سری برنامه رادیو مهاجرت اپیزود نهم)

در حالت عادی برای تحصیل در دانشگاه، نیاز به داشتن آخرین مدرک تحصیلی با معدل بالای ۱۴ است, علاوه بر این داشتن مدرک زبان انگلیسی یا ترکی، قبولی در آزمون ورودی دانشگاه های دولتی، کسب نمره قبولی در آزمون YOSو Tommer، داشتن مدرک زبان انگلیسی یا ترکی و… الزامی است.

از مجموعه خدمات خاص شرکت چهره نگار، کسب پذیرش به صرف داشتن مدارک تحصیلی و تنها  به شرط گذراندن یک دوره زبان ترکی در دانشگاه های دولتی و با بورسیه کامل، بدون پرداخت شهریه تحصیلی می باشد.

گالری

تگ گذاری شده با, , , , , , , , , .

Rate it
مطلب قبلی
خرید ملک در اسپانیا (سری برنامه رادیو مهاجرت اپیزود نهم)
رادیو مهاجرت
close
  • 314

مهاجرت سرمایه گذاری

خرید ملک در اسپانیا (سری برنامه رادیو مهاجرت اپیزود نهم)

کوچ رادیو آبان ۵, ۱۳۹۹

برنامه سازان نویسنده: فرشاد شهری، کارگردان: فرشاد شهری، گویندگان: مجتبا شکوهی راد، سعید احمدی اسپانیا یکی از محدود کشورهای اروپایی است که به صورت مستقیم به خریداران ملک (با شرایط […]

نمایش بیشتر trending_flat

نظرات ارسال شده (0)

نظر خود را اینجا وارد کنید...

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود لطفا وارد نمایید.