• خانه
  • keyboard_arrow_right کرایه کت و شلوار برای جویندگان کار

کرایه کت و شلوار برای جویندگان کار

کوچ رادیو اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۰ 43 5


پس زمینه
share close

فروشگاه ‌ «M&H» برای افرادی که مصاحبه کاری دارند یک سرویس کرایه ۲۴ساعته کت‌و‌شلوار به صورت رایگان به راه انداخته تا به آنان در افزایش اعتماد به نفس و  تاثیرگذاری اولیه‌ ماندگار، کمک کند.

با طرح «کت‌و‌شلوار یک ثانیه‌ای» مشتریان می‌تواند یک دست کت و شلوار سرمه‌ای، پیراهن سفید، کراوات آبی تیره و دستمال قرمز رایگان کرایه کنند. با استناد به گزارش‌هایی که ادعا می‌کنند کارفرمایان بالقوه بر اساس اولین برداشت و در عرض تنها یک ثانیه، کاندیدای خود را ارزیابی می‌کنند،  این طرح «تصمیمی آگاهانه» توصیف شده است.

افراد می‌توانند کت و شلوار را آنلاین رزرو کنند و آن را در یک کیف پارچه‌ای، دم در منزل تحویل بگیرند. آن‌ها پس از استفاده، باید کت و شلوار را به فروشگاه برگردانند تا ترتیب شست‌وشو و خشکشویی آن داده شود. کلیه هزینه‌های ارسال نیز رایگان خواهد بود.

تاخیر در بازگرداندن ۵۰ پوند هزینه خواهد داشت و این مبلغ، صرف امور خیریه خواهد شد. هرگونه خسارت به لباس به عهده مشتری خواهد بود و باید بهای کامل آن یعنی ۱۱۶.۹۴ پوند را بپردازد.

تگ گذاری شده با, , , , , , , .

Rate it
مطلب قبلی
close
  • 30

افزایش سهمیه پذیرش سالانه پناهندگان در ایالات متحده

کوچ رادیو اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۰

” جو بایدن ” رئيس جمهوری آمریکا، بعد از موج انتقادات به دلیل پایین بودن سهمیه سالانه پذیرش پناهندگان، با اعلام افزایش ۶۲ هزار و ۵۰۰ نفری ظرفیت پذیرش پناهندگان […]

نمایش بیشتر trending_flat

نظرات ارسال شده (0)

نظر خود را اینجا وارد کنید...

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود لطفا وارد نمایید.