مهاجرت کاری

روانشناسی مهاجرت (سری برنامه مهاجرانه اپیزود دوم)

کوچ رادیو خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ 1142 127 3


پس زمینه
share close

برنامه سازان

نویسنده: محمد کرکی، کارگردان: فرشاد شهری، گویندگان: محمد کرکی، مجتبا شکوهی راد

تاریخ مهاجرت هم اندازه عمره بشره.اجداد اولیه ما، به این نتیجه رسیدن که شرایط برای بهتر زیستن همیشه ثابت نیست.اونها با کسب تجربه فهمیدن که برای مراتع بهتر، آب و هوای مطلوبتر، امنیت و یا امکانات مهیاتر، میتونن محل زندگی خودشون رو تغییر بدن. هرچند که که در قرن های اخیر و با گسترش شهر نشینی، مهاجرت های جمعی شدیدا کاهش پیدا کردن، اما به جای اون نوع دیگری از مهاجرت پدید اومد.

روانشناسی مهاجرت
روانشناسی مهاجرت (سری برنامه مهاجرانه اپیزود دوم)

با مطالعه مقاله روانشناسی مهاجرت و با بهره گیری از تجربیات مشاوران آژانس ۳۶۰ درجه چره نگار مناسب ترین تصمیم برای مهاجرت را بگیرید.

همه آدما، هرکدوم به فراخور توان روانی خودشون میل به تغییر دارن. کسی که سختی های مسیر تحصیل رو به جون میخره و یا کسی که دو شیفت کار میکنه، تو فکر تغییر وضع فعلی خودش به وضع بهتر؛ در آیندست. وگرنه دلیلی برای رشد و تعالی در انسان باقی نمیمونه. اما این رفتار سطوح مختلفی داره، و میل به مهاجرت یکی از پیچیده ترین و عمیقترین الگوهای تغییر رو بهمراه داره. مهاجر ، قبل از هر چیزی وقتی تصمیم به رفتن میگیره، میدونه که در حال از دست دادن چیزهای متعددیه مثل : فامیل، شهرت شغلی، گروه دوستان و برخی از عادت های همیشگیش. اون نمیتونه مطمئن باشه که در محیط جدید، همه این از دست داده هاش رو به بهترین شکل ممکن دوباره بدست میاره یا خیر. اما میل به آزادی و تصور بهتر زیستن ، همراه با میزان ریسک پذیریش به اون کمک میکنه که این تصمیم رو بگیره.

پادکست بعدی برنامه مهاجرانه را از کوچ رادیو، در تاریخ سی ام تیر نود و نه و درباره هشت عامل بلاتکلیفی قبل از مهاجرت بشنوید…

گالری

تگ گذاری شده با, , , , , , , , , , .

Rate it
بخش قبلی
مشاوره اقتصادی برای مهاجرت
مهاجرانه
close
  • 769
  • 100

مهاجرت کاری

مشاوره اقتصادی برای مهاجرت (سری برنامه مهاجرانه اپیزود اول)

کوچ رادیو اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹

برنامه سازان نویسنده: محمد کرکی، کارگردان: فرشاد شهری، گوینده: محمد کرکی چرا دریافت مشاوره اقتصادی مهاجرت الزامیه؟چون علاوه بر همه ی الزاماتی که در حالت عادی برای اخذ مشاوره وجود […]

نمایش بیشتر trending_flat

نظرات ارسال شده (0)

نظر خود را اینجا وارد کنید...

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود لطفا وارد نمایید.