مهاجرت کاری

ویزای فریلنسری آلمان (سری برنامه رادیو مهاجرت اپیزود پانزدهم)

کوچ رادیو بهمن ۲۱, ۱۳۹۹ 419 5


پس زمینه
share close

برنامه سازان

نویسنده: فرشاد شهری، کارگردان: فرشاد شهری، گویندگان: سهیل نور، فرشاد شهری

کسانی که مایل به حضور در آلمان و کار و کسب درآمد هستند که فعالیتشان در قالب خوداشتغالی تعریف می‌شود می‌توانند درخواست خود را ارائه دهند. نکته مهم اینجاست که متقاضی باید در نظر داشته باشد با این ویزا قادر به استخدام نیست و همچنین اجازه تاسیس شرکت ندارد. بلکه فقط می تواند آزادانه برای خودش کار کند. هرچند که این ویزا قابل تغییر است و اگر متقاضی بعد از یک سال مایل بود می تواند دسته بندی ویزای خود را به گونه های دیگر تغییر دهد.

ویزای فریلنسری آلمان (سری برنامه رادیو مهاجرت اپیزود پانزدهم)

از آنجایی که شغل قراردادی ایمن تر است ، دوره اشتغال ثابت را با یک فرصت برای تبدیل شدن به شغل دائمی پوشش می دهد ، در شغل آزاد فرد استقلال بیشتری دارد اما یک  فریلنسر نمی تواند آن را به یک شغل دائمی تبدیل کند.

با این حال ، فریلنسرها از بسیاری جهات دیگر سود می برند. به عنوان یک فریلنسر می توانید در مورد زمان و مکان کار تصمیم بگیرید. هیچ شرایط کار و قوانین خاصی وجود ندارد. هیچ ساعتی برای محاسبه وجود ندارد مالیات کمتری پرداخت می کنید در عین حال شانس بیشتری برای کار در مشاغل / پروژه های مختلف  بدون نیاز به حضور در دفتر یا ملاقات منظم با کارفرما / خریدار محصول دارید .

برای اطمینان از اینکه این روش برای شما مناسب است یا خیر، لطفا فایل مجموعه سئوالات زیر را پر کرده و به آدرس ایمیل [email protected] ارسال نمائید. نهایتا ظرف ۶ روز کاری، شرایط شما توسط وکیل آلمانی بررسی شده و در صورت تائید به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

Free Download Questionnaire File

گالری

تگ گذاری شده با, , , , , , , , .

Rate it
مطلب قبلی
رادیو مهاجرت
close
  • 521
  • 6

مهاجرت تحصیلی

دوره زبان و تحصیل در مجارستان (سری برنامه رادیو مهاجرت اپیزود چهاردهم)

کوچ رادیو دی ۳۰, ۱۳۹۹

برنامه سازان نویسنده: مهرداد مسینان، کارگردان: فرشاد شهری، گوینده: مجتبی شکوهی راد مجارستان یکی از معدود کشورهایی است که بابت اخذ پذیرش از کالج‌هایش، به شما اقامت موقت اعطا می‌کند.;در […]

نمایش بیشتر trending_flat

نظرات ارسال شده (0)

نظر خود را اینجا وارد کنید...

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود لطفا وارد نمایید.